ASIAKKAAT

REKRYTOINTI

futucast tulevaisuus podcast

Asiakaspalvelija info-pisteeseen

Kauppakeskus Redin info-piste palvelee kauppakeskuksen asiakkaita, Kalasataman asuinalueen asukkaita, kauppakeskuksen liikkeenharjoittajia ja kauppakeskuksen toimistoa.

Haemme nyt ammatti- ja kielitaitoista asiakaspalvelijaa kauppakeskus Redin info-pisteelle toteuttamaan ensiluokkaista asiakaspalvelua.

Työtehtäviin kuuluu korkealaatuista asiakkaiden neuvontaa, opastusta ja avustamista, kauppakeskuksen yhteyshenkilönä toimimista, asiakaskuulutusten tekeminen, taksin tilaamista, löytötavaroiden vastaanottoa, palautteiden vastaanottoa/eteenpäinlähetystä ja muita vastaavia tehtäviä.

Kyseessä on toistaiseksi voimassa oleva, kokoaikainen työsuhde. Työt alkavat 1.9.2019. Hakijoilta edellytämme täysi-ikäisyyttä, hyviä asiakaspalvelutaitoja, positiivista asiakaspalveluasennetta.

 

Hakijalta edellytämme:

- Kokemusta asiakaspalvelusta

- Erinomaista suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa

- Hyvät englannin kielen taidot

- Ruotsin kielen suullista taitoa

- Positiivista, iloista ja ulospäinsuuntautunutta luonnetta

-Halua kehittyä osaksi huipputiimiä

- Uskallusta olla omatoiminen

 

Eduksi katsomme, mutta emme edellytä:

- Venäjän kielen taitoa

- Kokemuksen vastaanotto- tai infopistetyöskentelystä

 

Tehtävään valitulle henkilölle tarjoamme:

- 2000€/kk + TES mukaiset lisät -palkkamallin

- Kokoaikaisen työsuhteen

- Kattavan perehdytyksen työhön

- Pitkäaikaisen työpaikanIloiset ja mukavat työkaverit

- Viihtyisän ja nuorekkaan työympäristön

- Mahdollisuuden kehittää asiakaspalvelupisteiden toimintaa

 

ServiceLab on tulevaisuuden asiakaspalveluorganisaatio. Olemme nuori ja uusi yritys, joka on valmis mullistamaan suomalaisen asiakaspalvelun. Etsimme tämän takia nuoria osaajia tiimiimme, jotka haluavat mukaan mullistamaan palvelualan Suomessa! 

HAE MUKAAN TIIMIIMME!

Avoimet työpaikat