ASIAKKAAT

REKRYTOINTI

Perinteiset infopisteet ovat yleensä vanhanaikaisia, passiivisia, joustamattomia ja osa isompaa tarjousta, kuten parkkihallioperaattorin tai vartinointifirman kokonaispakettia. Ne usein hoitavat ns. perushommat heikolla asiakaspalvelulla.

ServiceLabin uusi infopiste on räätälöyty kauppakeskuksen tarpeisiin ja sisältää aktiivisen, hyvin koulutetun ja nuorekkaan henkilökunnan, joka panostaa aktiiviseen vuorovaikutukseen niin asiakkaiden kuin vuokralaistenkin kanssa. Oheispalvelut kuuluvat hintaan esim. asiakastutkimukset, some-storyt, data-analyysit + muut asiakkaan toivomat asiat.

 

SERVICELABIN INFOPISTEEN LISÄPALVELUT

Nopeampi reagointi ongelmatilanteisiin

Spontaani-/ suunniteltu asiakaspalautteen kerääminen

Datan analysointi ja päivittäiset raportit

Keskeisten KPI-mittareiden seuraaminen ja nostaminen

Vuokralaiskontakti

Somen hoitaminen

Assistenttipalvelut

 

ServiceLabin infopistettä ovat hyödyntäneet mm.

 

INFOPISTE

REDI Kauppakeskus

TUTUSTU MUIHIN PALVELUIHIMME!

APULAISET

KOULUTUKSET

INFOPISTE

BUSINESS SERVICES

PALVELUMUOTOILU

TUTKIMUKSET

Tutkimukset ja Asiakaspalvelu Tutkimukset ja Asiakaspalvelu, Asiakaspalvelukoulutus ja Sparraus kauppakeskukset infopisteet Markkinatutkimus ja Asiakaspalaute