ASIAKKAAT

REKRYTOINTI

Palvelumuotoilu on hieno sana yksinkertaiselle prosessille. Meistä palvelumuotoilu on yksinkertaista:

- Kerätään dataa haastattemalla tai havainnoimalla asiakkaita/asiakastilanteita

Tehdään ehdotus, miten havaitut ongelmat voisi ratkaista

- Kokeillaan ketterästi ja mahdollisimman nopeasti, miten ratkaisu toimii käytännössä

- Mitataan kokeilun tulokset ja kokeillaan uudestaan, kunnes alkuperäinen ongelma on ratkaistu.

Palvelumuotoiluasiakkaitamme ovat muun muassa Kela. Lue tästä, miten lyhensimme Kelan palvelupisteidein jonot tunneista minuutteihin.  

 

Asiakkaina mm. 

PALVELUMUOTOILU

Konsultointi suomessa
Konsultointi suomi

TUTUSTU MUIHIN PALVELUIHIMME!

APULAISET

KOULUTUKSET

INFOPISTE

BUSINESS SERVICES

PALVELUMUOTOILU

TUTKIMUKSET

Asiakaspalvelu Asiakaskokemus Konseptointi Markkinatutkimus