ASIAKKAAT

REKRYTOINTI

futucast tulevaisuus podcast

  Täydellinen puhelintutkimus

Puhelintutkimuksiin vastataan mielellään ja enemmän kuin digikyselyihin. Vaarana on kuitenkin sekoittua puhelinmarkkinoinnin ärsyttävään tulvaan. Kannattaa valita täydellinen toteutus.

 Kartoitamme tilanteen ja räätälöimme toimintatavat yritykselle sopivaksi. Esim. mikä on asiakkaillenne luontuvin tutkimusten tiheys. Teemme puhelintutkimukset yrityksen välittämän yhteystietolistan perusteella. Jokainen haastattelu toimitetaan teille puhtaaksi kirjoitettuna. Raakadatan lisäksi ServiceLab tarjoaa tarkan tilanneanalyysin, joka kiteytetään helposti luettavaan raporttiin. Kiinnitämme erityistä huomiota siihen, että yrityksestä jää positiivinen tunnejälki.

 

ServiceLab tarjoaa kaksi eri tuotetta puhelintutkimuksiin liittyen:

 

TRANSAKTIOPERUSTEINEN TUTKIMUS

Hinnoittelu perustuu transaktioiden määrään, ja määritellään jokaisen asiakkaan mukaan.

 

KUUKAUSIHINNOITTELU

Soveltuu yrityksille, joilla on vaihteleva määrä transaktioita kuukausittain. Hinta on sama, vaikka transaktioiden määrä vaihtelee. Kuukausihinnoittelu on edullisempi yrityksille, joilla on 10 + transaktiota kuukaudessa.

 

Asiakkaita, jotka ovat hyötyneet puhelintutkimuksistamme:

Kerromme mielellämme lisää tutkimuksistamme, varaa puhelu tästä!

TUTKIMUKSET

Miksi Human-to-Human (H2H)-tutkimus?

H2H-tutkimuksiin vastataan jopa yllättävän mielellään, ja ne toimivat erinomaisena tapana kerätä tarkkaa ja validia palautetta kaikilta segmenteiltä. H2H-tutkimusten vastausprosentti on selvästi korkeampi kuin perinteisten digitaalisten tutkimusten. Hyvin toteutettu tutkimus luo yrityksestä positiivisen mielikuvan, viestii aitoa välittämistä ja nostaa asiakastyytyväisyyttä.

 

Kysymykset

ServiceLabin kyselyn rakenne on itsessään lyhyt ja tehokas. Ammattitaitomme perustuu kykyyn kuunnella asiakasta aidosti ja selvittää hänen erityistarpeensa. Analysoimme vastaukset ja raportoimme keskeiset löydökset selkeästi ja ytimekkäästi. Kyselyt luodaan aina yhdessä asiakkaan kanssa tai isomman projektin tavoitteiden pohjalta.

 Asiakkaita, jotka ovat hyötyneet H2H tutkimuksistamme:

Miksi tutkia?

Ratkaisu, joka ei perustu dataan on arvaus. Me emme väitä mitään. Perustamme kaikki väitteemme ja olettamamme asiakkailta sekä henkilökunnalta kerättyyn dataan. Tutkimme kasvokkain tai puhelimitse ja isoimmissa projekteissa teemme täsmätutkimuksia digitaalisesti

Valmennus
Koulutukset
Asiakaskokemus
Prosessit

TUTUSTU MUIHIN PALVELUIHIMME!

APULAISET

KOULUTUKSET

INFOPISTE

BUSINESS SERVICES

PALVELUMUOTOILU

TUTKIMUKSET

Service Design Asennemuutos Asiakastyytyväisyyskysely Asiakastutkimus Palvelumuotoilu